Friday, June 18, 2010

kisah semalam :D

semalam.
kau org mesti takleh bayang betapa aku nak keluar jalan2.
kalau ade lesen and reti bwk [tu yg plg penting tuh] mmg kompem dh hilang unser tuh.
mmg teringin gile ahh. sampai buat status.


saya nak papa on unser skang and bawak saya jalanjalan!


malam, sementara tunggu isyak,
aku dok syok2 main game sonic tiba2 bapak aku panggil.
rupanya dia nk ajak makan kt luar.
wow! melompat aku terus semayang and iron tudung bagai.
dah mmg teringin nak keluar. dpt gi mkn pulak uh. :D
abg aku tak follow sbb pegi tgk bola dgn membe, so, your loss. haha.

merewang kitorang keliling area taman sentosa tuh,
carik kedai makan yg decent.
mula2 bpk aku bwk pegi satu kedai makan nh, kat taman klang jaya.
die ckp tu tmpt faveret die dulu2 (taktau la seberapa dulu).
bila sampai, aku heran asal bapak aku dok berdiri jek dpn kedai tuh tak masuk.
rupanye die heran asal dlm kedai tuh byk ke*ing.
bukan banyak la, sume customer dlm tuh ke*ing.
rupanye kedai tuh dah tuka owner. ciss.
aku dah agak mmg berzaman dahla bpk aku tak pegi situ.
owner dah tuka pun die taktau.
aku lagila tak penah tau kewujudan kedai tu.

so next, merayau dekat medan makan dekat area2 andalas.
ramai gilaaaa org kat situ, tgk bola kot.
aku dgn bapak aku nh sama, tak suka pegi tmpt ramai2 org.
kalau tak rasa nak mengamuk baling selipar kat sape2.
so, tuka tempat lagi.

last2 aku ajak bpk aku pegi din tomyam jek.
kedai nh tak famous pun, tu yg best sbb tak ramai org. hoho.
aku suka pegi sini sbb mihun sup die terbaekkk habis.
tak kiralah org kata byk MSG ke ajinamoto ke (eh benda sama kn??).
masa org dtg amik order, adik aku geli geleman tgk dia,
sbb die mcm aww sikit. ada pakai celak lagi. nganganga.
melantak la kitorg mcm gila mlm semalam.
dgn kerang bakar sup ekor bagai.
pastuh harga mmg takleh blah mahal, approx. rm10 seorg.
hoi kau, mcm makan kat secret recipe. haha.
sape2 yg nak try makan kat kedai nh,
kau org pegi sekolah KISAS tuh, then jalan terus. nanti jumpalah.
sorry la weh, tak reti bg direction! -__-

balik tuh mintak papa singgah seven-eleven.
kena bebel sekejap. sobsss.
tapi singgah jugak. hoho.
aku perlu beli topup sbb encik gemok aku suda bising2 sedih2 ckp rindu. haha.

motif entry nh?
sbnrnya aku nak cakap yg bapak aku mmg ada kebolehan membaca fikiran aku.
and dia sgt baik. kenapa?
takde motif tetiba ajak kitorg makan luar.
bila tanya dah dapat gaji ke, or dpt jual tanah ke,
bpk aku ckp takde pulak.
so mmg takde motif lah tetiba bawak keluar makan.
or maybe sbb aku jarang masak kat rumah kot. heheh.
i love you daddy :)

No comments: