Tuesday, June 22, 2010

bila nudiya idswa balas dendam...

mulalah die tag balik aku dgn soalan2 cepumas.
sobsss.
nasib baik aku syg kau dya. :P

1. Apa nama blog dan kenapa letak nama itu?
sunshine and raindrops. sbb everyday yg aku lalu kompem akan ada slh satu elemen nh. kdg2 ada dua2 dlm satu hari! haha. actually, sunshine means my happiness and raindrops means my tears. Kapish?

2. Apa nama URL blog dan dari mana datangnya idea itu?
bloginiannoyingjadijanganbaca - yah, you already get the idea. aku dh explain psl nh. :D

3. Apa method dalam penulisan anda?
errr. free writing lah, motif nak ada method2?

4. Penah terasa nak hapuskan blog?? Sebab musababnya?
emm, tak. tapi slalu ada urge nak private-kan. muahahah.

5. Pernah ahli keluarga baca blog anda?
i'm glad to say, NO.


6. Apa perasaan anda bila ada orang kata blog anda buruk sedangkan orang lain kata blog anda cantik?
ahah. yup, aku pun kadang2 rasa mcm nk tukar design blog nh. tp biasanye tak reti/design tak menawan hati. so lemme stuck with this one lah. aku suka blog kaler itam. :P


7. Bila blog anda diberanakkan?
berdasarkan tarikh earliest post, 29 july 2009. dah nak setahun dah blog aku ini. :D


8. Siapa orang pertama yang tahu anda ada blog?
err, aku tak ingat. pepod kot?


9. Apa perasaan anda bila ada orang berkata tentang blog anda di sekolah?
cis. i thought i've made it 'underground' enough?


10. Sepuluh orang yang seterusnya bakal di TAG. Jawab bila rasa free-free yek.
muahahahaha.
muahahahahahahaha!











kenapa kau mesti nak 10 org? annoying betol.
okaylah, aku tak tag sape2. sian kau org. :D
tp kalau nk buat silakan ;)

3 comments:

o said...

haha..tika baru prasan ur url bile bace post ni.nge~~~ ;)

RtaiN said...

wahaha, cm berdebar seyh tgk kot2 ko tag aku ke x :p bcoz i hav 2 tags waiting in line =..=~

Atiqah Shaharudin said...

dayah: hehe. yeke?? :D
btw kau tuka url blog ke? dh xjumpa blog kau dh. sobsob. :(

rtain: kau harus buat! aku tak tag sbb jie dh tag kau dlu.. hehe