Friday, October 1, 2010

takut :(

tiba-tiba mood nak buat assignments aku dtg, alhamdulillah.
as long as people tak kalut2 and suruh aku rush siapkan lah.
chill, okay. sampai masa aku tepek la benda nh kat meja kau org. :)

okay, about takut.
bila aku ckp dgn laki kesayangan aku yg aku tgh buat esaimen,
dia ckp "mesti awak dpt dekan lagi sem nh :)".
seriously, aku takut.
i'm afraid of expectations people put on me.
how they think i'm bright and genius and all.
thank you sbb pikir baik psl aku, tp aku takut.
aku takut aku kecewakan org, especially mama papa.
all this while aku belajar rajin2 utk dua sbb je: utk diri sendiri dan utk dorang.
so people, don't expect, just pray for me okay.
and i love you guys for always being here for me,
sharing our anger and depression and annoyance together.
kan cuna, kan khai? :')

lagi satu pasal takut.
tadi lepas buat kerja kat mcD, ayai bwk pegi dataran shah alam.
nak lepak katanya.
seriously, aku dah disdain tempat tu start dr last sem,
sbb rmai sgt org yg perangainya pelik dan takde sifat manusia kat situ.
tadi bila dtg, byk sgt kereta yg bunyi dum dam dum dam pasang lagu kuat2.
skali, kitorg ternampak satu kereta yg dok pasang lagu2 remix/clubbing.
and ada perempuan duk bergelek kat tepi kereta tu dgn bf dia.
punya asyik ah dia joget, and punya asyik bf dia peluk dia.
first thought aku: dia dah takda duit nak pegi clubbing ke?
second thought aku: kenapa rupa dia mcm tengah mabuk?
third thought aku: GROSSGUSTING.
aku takut dgn org melayu zaman sekarang.
kat dataran shah alam tu pun kau nak berjoget tayang body?
tau tak betapa malunya aku bila papa aku ckp
"budak uitm nh dr dulu perangainya teruk..."
aku try nak deny but unfortunately...
sekarang nh, aku just doa aku dan kwn2 aku tak end up jd mcm tu.
or buat apa2 lah benda yg buruk mcm tu. :(

dahla, nak tutup lampu. kesian cuna.

No comments: