Friday, October 1, 2010

contented.

saya happy hari ini.
ungku datang tiba-tiba, and saya hangout dgn aizad and ayai and cuna hari nh.
and assignment saya hampir siap tanpa saya menyusahkan org lain.
thank you, Allah :)

thank you, star candy.
baru baik demam terus dtg jumpa saya.
naik motor dari kajang ke shah alam.
datang sini walaupun ada beberapa ringgit je dlm purse awak.
bawak saya pegi mana-mana je yg saya nak pergi.
pujuk saya bila saya grumpy-grumpy.

thank you, aizad and ayai.
rajin betul ajak aku karok kat pas.
sanggup naik bas sama-sama eventhough ada motor.
habis kelas terus ajak lunch sama.
sanggup tunggu aku siap-siap lama-lama.
calit make-up kat muka aku sampai aku emo. :D

thank you, cik cuna.
mmg selalu kau jela yg rajin nak teman aku pegi mana-mana. :)

saya happy.
ramai org sayang saya. :')



No comments: