Monday, October 25, 2010

annoyed yg cuba utk diminimumkan effectnya.

makhluk nh suka keluar tiba-tiba dgn geng aku yg lain, tp tak roger semua ahli.

okay, tu tak kisah lagi. lepas tu siap ada nerve utk call ahli lain (kami) just utk jealouskan kitorang. like whatta? kau nak lepak pegi mam kau lah. aku tak kisah, tak amek peduli.

tapi bila kau call aku; tag nama aku dekat gambar kau bergembira semata-mata utk jealouskan aku, baik tak payah! aku pun tak hingin nak ada skali kat situ.

and oh yeah, bila dia lepak dgn aku pulak, dia akan cakap "aku lepak dgn kau sbb nanti kau tacing dgn aku". pergh ayat kau sumpah mcm sial. aku boleh buat tons of better things than lepak dgn kau lah.

lagi satu, mulut dia mmg gila babi punya kuajaq. konon nak buat lawak. tapi sumpah offensive and tak lawak pun. mcm nh "dulu kita outing, kau la yg paling org tengok. sbb kau kerek, mcm budak baru nak naik". amboi sedap gila. dulu bukan aku yg keluar outing and berlagak sbb tak pyh pakai baju asrama segala. and dulu bukan aku yg buat lawak and bising2 supaya org pandang.

babe, kau antara kawan yg akan aku lupakan bila kau tak contact aku. i'm serious here. after all, kau BUKAN ahli kumpulan kami. ada paham tu?

some people.


No comments: