Tuesday, October 26, 2010

dosa

dah bertimbun-timbun sekarang ni.

i just know, sbb tanda-tanda dia mmg obvious:

1) selalu rasa nak marah

2) rasa rezeki dan ilmu yg aku belajar, takde berkat

3) malassss

4) kuat mengutuk orang

5) too much negativity

6) bad mood

tak boleh jadi nh. kena topup amal ibadah. nasib baik Tuhan tu penyayang, kalau tak mesti dia dah kelukan lidah aku nak sebut nama dia (Nauzubillah T___T). aku tak nak jadi org yg tak diberkati, org yg sesat. tak kiralah result bagus pun, kalau Tuhan or cikgu2 tak berkat, tak guna jugak. hmm. rasa down tiba-tiba.

selama nh aku yg suruh org think positive. now it's my turn.

atiqah shaharudin, sila think positive about yourself and your surroundings. sila ignore perangai2 buruk manusia yg anda nampak. sila cuba sebaik mungkin utk menjaga hati org lain.

ya Allah, berkatilah hidup aku. aku takut. :(


i'm rambling, please go away *sobs*

No comments: