Wednesday, October 13, 2010

out of shell


hari nh saya sgt hyper. saya menari dari pagi sampai malam. tarian maahad kata naim. duk mencarut duk ckp benda2 lucah. tgkp gambar semua org pakai phone org lain. buat lawak yg sumpah bodoh. gelak gelak gelak sampai sakit perut. buat antics yg selalu buat kat maahad dulu. KUTUK LECTURER tahap tak ingat bersama makhluk-makhluk.

sumpah sgt happy hari nh. happy bila tengok org lain gelak2 and enjoy the moment. penat macamana pun tak kisah langsung - janji dpt tengok org lain senyum.

tapi...

sekarang sedikit sedih sbb org yg saya sayang mcm tak suka saya mcm nh. dia suka saya yg behaved sikit. bila saya happy2 cerita psl saya finally opening up, dia cerita point buruk saya.

tak, saya tak deny yg saya mmg selalu bad mood dan dia selalu jadi mangsa marah. tapi kenapa org yg saya sayang, org yg saya anggap paling paham saya, org yg saya nak share happiness sama-sama kena rosakkan moment yg saya rasa paling saya suka, saya rindu?


..........................................

i wanna be NEX.
the one i was back in school.

i'm so tired of being SPAN - absorbing too much of people's problems and ignoring her own.
thus end up being wounded and wrote emo statuses on facebook.

i hope you would accept me. wuwu.

please jgn kata saya selfish. semua org pernah jadi selfish. :'(


No comments: