Wednesday, August 4, 2010

kegembiraan itu adalah


satu.
bila jejaka handsome kesayangan datang tidur di uitm selama 5 hari. hari2 dpt jumpa!

astaghfirullah.



dua.
bila jejaka handsome dan kwn tembamnya singgah rumah dan menolong ibu mengangkat barang.

dua2 nh gemuk kesayangan aku! :D



tiga.
bila dapat berjumpa dgn sahabat kesayangan dan takde langsung kata-kata menyakitkan hati keluar dari mulut dia.

cik bell dan cik span di midvalley.



empat.
bila dapat berjalan bersama sahabat-sahabat yg cantik lg comel.

aku mmg ade bakat jd photographer en? *muntah*


nota kaki: sebenarnya byk sgt benda jadi dlm minggu nh - happy and sad - tp aku tak sempat nk update sbb wimax takde selama tiga hari. so, aku post happy things only supaya aku lebih memandang positif terhadap benda2 kat shah alam nh. cheers!

No comments: