Friday, August 27, 2010

sila pandang org bawah sekejap.

aku tak penah rasa annoyed dgn org mcm aku annoyed dgn kau.
you are the most self-centered b*tch i came to know!
dahla nak pegi memana semua ikut cakap kau, ada kau pikir susah aku?
not one freakin' thought!

apa kau ingat situation aku sama dgn kau?
weh, pandangla keliling kau kejap weh.
dunia nh tak berpusing utk kau sorang je!

kau tau tak aku betapa aku reluctant everytime kau ajak teman kau pegi somewhere?
sbb it's all about you!
nak beli barang kau lah, nak jumpa kawan kau lah.
kau ingat aku nh kuli kau?
aku lg rela keluar dgn pondan dr keluar dgn kau lah pompuan!

semua nak ikut cakap kau,
serius aku naik menyampah.
kau tu bukannya puteri, even though parents kau spoil-kan kau kt rumah pun.
belajar la adab berkawan sikit,
harap muka je cantik. otak guna seciput jugak.

tolongla paham hati org lain.
kau tu pompuan, mesti ada sekelumit sensitiviti dalam diri kau tu.
apa, takde sensitiviti?
oh, bila org lain buat salah reti pulak merajuk sebulan dua!

lepas nh, END.
no more teman2 kau, until kau belajar manner kau.
stop being such a spoilt brat.
hidup aku bukan utk serve kau. terima kasih.

7 comments:

tiqa said...

Wish I can like post nih

Hahah

aYai~~ said...

hahahaha...
aq sgt paham pe yg ko rase...
hehehe..
i like it~~~~~

gEeHa said...

uiii...harsh nya.tp suka lah! :)

UngkurakTaro said...

saba ye syg~
wat dek je skang nih..
arap2 sdar la dier nnt~
:)

junior_sysco said...

weh, adakah org itu sape yg aku rs dia ialah dia??

Atiqah Shaharudin said...

haki and gee: thanks! :)
ayai and ungku: true. true. :D
sai: dunno, who do u think it was? ;)

aYai~~ said...

betol kate ungku!!!