Friday, January 7, 2011

excess konfidence.

terlalu confident sampai salah eja kat title tu pn confident je taknak betulkan. huahuahua.


sebenarnya, saya ada cerita tak dulu saya insecure? selalu rasa org lain lagi cantik dari saya. saya ni gemuk, pendek, pemalas, hodoh, dan macam-macam lagi.

haritu ada orang cantik ajak jenjalan. saya dah rasa kurang selesa nak keluar dgn dia, sbb nanti mesti semua lelaki akan tengok dia je. jadi, ini akan menambahkan tahap insecure saya.

tapi, it turned out different. rasa insecure saya hilang pada hari itu. hal ini kerana, saya terlalu rindu dekat org cantik tu, sampai takde benda buruk pasal dia masuk dalam kepala. 

lagi satu, dalam ramai-ramai lelaki yg usha org cantik tu, ada seorang je lelaki yg mata dia tak lepas dari usha saya. macamana saya boleh sure? sbb lelaki itu encik pakwe saya lah. mata memang tak lepas dari saya yg ketika itu pakai baju nampak cleavage ok kidding kidding. sebenarnya encik pakwe all the time jaga saya, takut saya terjatuh atau selsema tengah jalan atau rimas dengan org ramai. so much sampai dia tak sempat pandang org cantik tu. 

seronok, sampai saya rasa semua lelaki yg usha org cantik tu sebenarnya usha saya. ok, ini confidence tahap perasan dah ni. sila abaikan.

nonetheless, terima kasih org cantik sbb sanggup keluar dgn saya yg kurang cantik ini. terima kasih juga kepada encik pakwe sbb anggap saya yg gemuk bulat ini sbg perempuan paling cantik dlm dunia.

*apesal bila aku google 'cantik' mesti keluar gambar perempuan tetek besar. terus insecure balik. haha

2 comments:

Izyanhusna said...

apa ni po. kau cantikla.
orang je x pandai tengok. tengok ungku, dia pandai tengok, sebab dia kata kau cantik. so aku pun pandaila.hehe

Atiqah Shaharudin said...

haha. trimas sgt cuna.
aku insecure gila baru2 ni. :')
cuna cantik, senangla ckp! huhu