Monday, January 3, 2011

crazehhhh

balik shah alam terus jadi gila. terus berjalan-jalan habiskan duit.

hari pertama: bagi rm500 kat mama. malam tu makan steak dgn ungku dekat pas.

hari kedua: pegi sunway semata-mata nak MAKAN. subway + carl's jr + starbucks + pretzel. eh apasal semua makanan branded ni? berangan nak kaya tapi pakai duit ptptn. hehh. gila tak dapat pakwe tembam, boleh tala subway dgn carl's jr sekali jalan. masa tu aku dah lama dah surrender. huhu.

hari ketiga: cik najiha kesayangan datang shah alam. boom, terus sewa kereta berjalan-jalan. episod berjalan ni saaaaangatlah panjang so aku tak ada mood nak detailkan. malam tu lepak uptown, shopping ala kadar. tapi pakwe tembam aku tu pulak yg lagi minah shopping dari aku. hihi. and yeah, beli wimax baru. *buat ombak*

hari keempat: hari ni lah! hantar cik najiha balik gombak. jam macam gamp, terus terpadam niat nak excited pegi class hari first. padahal dah cecomel dah pakai baju kurung. *muntah*


SAYA. HARUS. PERGI. KELAS. ESOK.



*sem ni ibu saya macam nak spy saya je. boohoo~ :'(
**semangat belajar, aku seru kau! heheh.

No comments: