Wednesday, January 12, 2011

the 10 wonders of Malaysia.



kenapa ada orang tak reti senyum bila bercakap.




kenapa ada orang suka tunjuk marah dekat orang lain macam dia sorang boleh marah.




kenapa ada perempuan suka memaki dgn explicit.




kenapa lelaki cuma pandang perempuan cantik. (ok aku jeles.)



semua marah bila band ni menang. tak patut betul.

kenapa ada orang ambik kisah pasal AJL.




kenapa orang tengok melodi.




kenapa Dr. Rozmey sangat tinggi keyakinan diri.




kenapa ada orang chubby yg konfiden pakai baju saiz S.




kenapa ada perempuan Melayu relax pakai bikini.




kenapa aku rasa macam aku dah annoy orang hari ni. T__T




*setakat ini, misi aku untuk tidak ponteng kelas berjaya. tahniah atiqah! walaubagaimanapun, misi taknak jumpa ungku gagal sejak hari pertama lagi. T___T

shopping cermin.

5 comments:

junior_sysco said...

sbb org sume x sama, sbb tu ada org yg ske bnde yg ko x ske or buat..
p/s: yg jd hellboy tu ungku ke? cam sama je? seriously..

junior_sysco said...
This comment has been removed by the author.
spAn_kUrAk said...

sai: yeahhh. just wondering, though. :P

Nurana said...

haha..nex,tayah jeliz lah..sume ade kelebihan masing2 ok..same goes to u~:)

spAn_kUrAk said...

thank you dear :)