Saturday, July 3, 2010

new semester, yawnnnn~

bosannya, aku rase dh bertahun-tahun aku pegi balik uitm. LOL.

aku rasa sem 3 nh masa aku dh lapang sikit kot.
nk kurangkan jenjalan and dating (obviously lah kn).
and yes, new sem = new goals.

so here it is, and don't ask me why.

1) semayang 5x sehari tak lopong2 dah.
2) baca Quran paling KURANG sekali sehari.
3) anugerah naib canselor pulak, 3.8 above.
4) JANGAN mengeluh.
5) RM1 sehari saving.
6) makan sekali je sehari.
7) tidur awal, sebelum pukul 2 pagi.

yep, susunan ikut priority.
and yep, aku kena ganti puasa memandangkan puasa nak dekat and aku blum gnti satu hari lagipun.

atiqah shaharudin, semangatlah sikit!


3 comments:

RtaiN said...

Aku da ganti pose tggal sehari je lagi :p

..JiHa.. said...

ala..bulan pose sbulan lebih lg..rlax..haha

spAn_kUrAk said...

rtain: jgn jeleskn ak. haha
jie: takut xsmpt la. iman saya xckup kuat nk thn godaan makanan kt shah alam tu. hehe