Friday, July 16, 2010

leave the past, live the present, and love the future.


kesat? oh, where do i begin!

first off, kena rushing.
kelas habis pukul 4, kesat pukul 5. what the fun??
tak sempat nak semayang asar.
pukul 4 balik terus pegi cc nak print slip course registration.
and time2 genting mcm nh, student portal buat hal.
sgt vavi.

second off, kena jerit2 dgn komander.
aku mmg tak suka org marah2 takde sebab.
tak kisahla kau komander ke pegawai ke org tua ke.
lagi2 kalau perempuan yg duk jerit2.

thirdly biasalah, kena berdiri lama2 and all those sh*t.

sebenarnya aku plg tak puas hati sbb attire baju kesat tuh.
rasa mcm aku dh jd doraemon yg pakai baju warna **** kat tgh2 org ramai.
kan penghinaan tuh!

__________________________

malam, around pukul 10.
naik 603 sbb nak tido bilik artiah. yeayyy.
cantik jugak bilik kau nh tia.
lagi2 pemandangan beg2 baju dan baldi baju kotor kau yg terletak di lokasi betul2 tepi pintu.
sejuk mata aku memandangnya.

__________________________

hari nh pulak pegi jumpa kekasih hati dekat KL.
rasa bangga sekejap dpt pegi KL sentral sorg2. LOL.
sgt penat dan sgt happy.
dpt gelang baru and kasut baru. heheh.
tp yg paling penting dpt jumpa si gemuk kesayangan.
yeayyyy!


hey sexayyyy. :D

_______________________________

esok pulak ada kelas driving. pukul 2.
hari ahad jugak.
test driving saya hari isnin nh.
gila tak gila.
doakanla ye! :D


saja capap kat sini. :D


No comments: