Sunday, July 25, 2010

klang dan shah alam.

they're close in distance but very far away in definition.
for i will ALWAYS say that klang is d*mn better than shah alam! :D

mula2 ingat taknak balik.
sekali mama ingatkan psl birthday abg.
jd aku terus melompat kemas2 beg semua.

mmg tak rugi aku balik.
atas meja kat dapur dah ready dua entiti yg sgt heaven.
blueberry cheesecake and caramel pudding.



cheesecake tu mmg gila2 vavi pnya besar.
harga sekilo? RM26.
menganga aku tak percaya. huhu.
so, both cake and pudding were finished in a day.

hari sabtu pulak kitorg pegi rumah baru.
kemas2 and tido sana.
mula2 takutlah jugak sbb bilik aku takde langsir.
tp letak je kepala terus lena and bangun lmbt hari nh. :D

masa papa hantar balik, die suruh beli KFC dulu sbb takut aku lapar.

so here i am now, kat shah alam yg mnyerabutkan nh. huhu.

p/s: ungku's coming this wednesday. i seriously can't wait!
p/s/s: td beli topup RM5. aku bg RM10 dan akak tu pulangkan RM45. menonong rupanya akak tu. kesian.




No comments: