Wednesday, July 21, 2010

i prefer to be immature if i were to end up like this.

perasan tak, bila kita makin besar, kita makin kurang gelak.



dulu time kecik2, tengok org misai tebal pun kita gelak.
tengok iklan pun tergelak.
tengok bugs bunny ketuk kepala daffy duck apetah lagi.
skarang?



aku taknak menghabiskan usia tua aku dgn berwajah sebegini.


tp nak taknak, sekarang aku cpt sgt boring.
dgr lagu baru 2, 3 kali, dah delete dr laptop.
muka di waktu pagi, sila rujuk gambar diatas.
muka di dalam kelas, rujuk gambar.
muka time chatting, rujuk gambar.
dan muka squidward aku mmg sgt2 annoying.
aku rasa mcm nak lempang diri sendiri.

jadi, ini sbg motivation supaya aku slalu senyum.
aku prefer org cop aku as budak2, slalu gelak takde reason.






macam ni boleh?

sila abaikan pose bajet itu. fokus pada senyumanku je okeh.

smile people! xoxo


No comments: