Saturday, July 10, 2010

kesatria ini.

sgt annoying and fun at the same time.
i hate sweating and tanning my skin!
but it's fun sbb ade kwn2 :)

masa mula2 dtg ade la kakak tu dok jerit2 ckp "cptlah! kau sakit kaki ke ape?!"
aku buat bodo je jalan selo2 eventhough die suruh lari.
mmg lah, yg kau dok marah2 tade sbb tu apehal. mcm gila talak aje. -____-
lagipun aku dh bese kena jerit2 kat maahad dulu.
dr form 1 time orientasi smpy la form 5 bila masuk kadet polis.

and aku tak suka kesat sbb nnt baju aku mesti pelik2!
mcm tadi.
aku sorg tudung itam baju itam.
dahla pakai crocs je. saiko betul.
and ak sgt tak suka pakai track suit.
mcm doremon gemuk jalan2 tengah padang.

balik tadi kitorg - aku, kye and sai - dr padang kawad smpy medan.
mmg exhausted gila.
and sai teman aku jalan sampai rumah,
so aku blanje die london strawberry roll satu.
thanks sai, you're the man ;D

senang cite, aku nak memandang positive benda nh.
kite sume dh matang kn, dh kena blaja disiplin2.
takkanla sbb komander garang kita terus tak suka kesat kn.
lgpun lame dh tak kawad, rindu zaman dolu2 :D

kem kor peringkat negeri. tu aku yg plg chubby tuh.


zaman kawad 2007. tgkla betapa gelapnya muka aku. -_____-


apa, tak percaya? :D



so let's kill this sucker baby!

No comments: