Sunday, March 13, 2011

siapa kata jejaka botak tidak kacak?

well, selama ini gadis-gadis sentiasa mendambakan lelaki yang berambut cantik, sama ada yang berambut lurus mahupun ikal. lebih-lebih lagi jejaka yang berambut afro, memang gadis-gadis akan mengelilingi anda macam anda satu-satunya lelaki dalam dunia. 

habis tu? kesianlah dekat lelaki-lelaki yang kurang berambut ni. bukannya mereka ni tak kacak, tapi spotlight dah kena curi dek jejaka afro je. jadi, hari ini aku nak mempersembahkan beberapa jejaka-jejaka kacak yang tak berapa nak ada rambut dan bakal mengubah mindset anda, para gadis. 


1. Vin Diesel



siapa kat sini yang tak kenal mamat ni? kau memang loser. dipersilakan menonton siri Fast and Furious, Triple X ataupun The Chronicles of Riddick . hot hot hot hot hot~!


2. Chris Brown


cuba anda bayangkan seorang lelaki botak yang hanya memakai shorts bersama peach-coloured blazer tanpa apa-apa baju lain di dalam, dan masih hot. Chris Brown lah orangnya. 
and dance moves? superb.

3. Justin Timberlake


bagi gadis-gadis, jejaka ini sexy dari semua aspek . voice, check . body, check . bald, you betcha! kepada sesiapa yang tak minat beliau, sila dengar album FutureSex/LoveSounds. niceeee.


4. Wentworth Miller


first time nampak mamat ni dalam video clip Mariah Carey "We Belong Together". time tu dah memaki-maki kak Mariah sebab jeles terlampau. later, found out yang jejaka ini hero Prison Break . go go Scofield!


5. Jude Law


kau org tengok tak Artificial Intelligence, bila dia jadi prostitute robot? aku akan jadi pelanggan tetap dia.
dan aku tak kisah kalau dia bukan betul-betul botak . dia HOT. habis cerita.


dan yang keenam, bonus untuk anda semua:


6. Norman Hakim!


*bunyi cengkerik*



kesimpulannya, buat para jejaka di luar sana yang masih single dan mendambakan kasih-sayang para gadis, cepat-cepatlah shave rambut! mungkin peluang mendapat awek lebih cerah jika anda pergi gym bina badan.
gudluck!

3 comments:

tiqa said...

Oh my God. Jude Law. I WOULD pay him for uhm.. favors. Hahahaha..

Atiqah Shaharudin said...

LOLLLLL! me too dahling, me too! :D

RtaiN said...

gila kelaka wehh XD