Sunday, February 13, 2011

let's pray we won't be like 'em

hari ini hari yg redup. mana taknya, aku baru bangun pukul 4 tadi. haha.
kalau tengokkan, cuaca selalu mcm ikut mood aku.
or mood aku yg berubah ikut cuaca?
tapi hari ni, aku rasa sgt in a good mood.
dah takde marah2 kat org dah. 
takde penat2, yelah, tido macam ashabul kahfi. haha.

except that i found this on facebook.
aku tak paham la org2 atheis ni.
dah takde agama tu diam2 jelah, jgn nak menunjukkan kebodohan diri.
konon nak menyedarkan org lain.
aku baca sekali je pun aku dah tau hadis ni palsu.


and the other one, about org yg fitnah ulama'.
kau pun tau kalau kat malaysia, sape je yg kita betul2 angkat as ulama'?
tak lain tak bukan, kan.


aku tak terbayang golongan atheis dgn golongan pemfitnah ulama' ni,
macamana lah dorang kat akhirat nanti.
sedangkan aku yg semayang hujung waktu ni pun dah terasa loser gila.
moga dorg dpt hidayah. 


Amin.




*ilmu tu, Allah yg bagi. otak manusia takkan boleh function betul kalau kita tak ikut panduan Dia. that's why org mcm mereka ni nampak tak berilmu. :)

No comments: