Tuesday, July 5, 2011

enjoy the little things.

okay, cukup dgn perkara kuning, merah dan lain2 colour perhimpunan.



aku sebenarnya tak sangka aku boleh tak bosan duduk rumah.
sekejappp je dah dua bulan! tak lama lagi nak puasa.
kalau dulu punya cuti sem time mcm ni dah pi smbung blaja dah.
ptptn pon dah dapat. sobs.
takde duit nak byr wimax.
kenalah pakai broadband speed kura-kura atas skateboard ni jew.




the best thing bila duduk rumah is bila satu family berkumpul.
skang kitorg susah nak berkumpul, lg2 waktu petang.
mama kerja petang, mirul kat hostel, abg kat UMP.
smalam aku menggedik mintak papa rm4 nak beli coke.
pastu kitorg- aku, papa, abg dgn faris melepak dpn rumah.
makan kacang dgn minum coke.
mama balik sekolah, dia pun join sekali.




lagi moment best haruslah moment pasar malam.
time balik dr pasar malam semua kumpul makan.
riuh sekejap.
lepas tu semua masuk bilik buat kerja masing2.

sejak duduk rumah ni mmg selalu terperap dlm bilik je.
sbb tu kekdg aku pi kacau adik-beradik aku.
pi kacau papa online semua.
mama, asal nak kacau je, tidoq. haha.
sebab best duduk dgn family ni. :)


you guys, jgnla merungut je bila cuti nak habis.
enjoy it with your family okay? :)

No comments: