Sunday, July 10, 2011

dilemma.

aku: macamana ni bell. aku dah ada A, memangla kitorang in open relationship tapi kitorang still committed to each other. tapi aku susah gila nak hilangkan suka dekat B ni. naik pening aku.

bell: nek, kau tau kan orang kata, kita patut pilih orang yg sayang kita daripada orang yg kita sayang. sekarang A yg sayang kau kan?

aku: em. a'ah la, betul jugak kan. (diam) tapi bell, kalau kau jadi aku pun kau takkan give up dekat org yg kau suka kan?

bell: (diam sekejap) aaaaaa. memang la.


now i've found yet another reason to like you. i'm gonna keep collecting these bits and pieces of why should i like you. to like someone is the best feeling that i've ever felt, even better than the feeling when one loves me. and i'm not hoping for anything. i just wanna enjoy this while it lasts. :')

5 comments:

A said...

same case here.
wuwuwuwuw T_T

dydy midnite said...

nok, sedih dan tersentuh hati baca post ni...

Atiqah Shaharudin said...

tnoe: kau tau kan aku akan advice apa? go for it! :)

didi: hehe. thanks! i tak suka give up on my feelings lah. i guess i'm just silly and hard-headed. :D

RtaiN said...

to love and to be loved? u got both, damn lucky ;) even if it's from different people, but who cares knnn.

Atiqah Shaharudin said...

yeke rtain? hmm. i keep thinking how i'm doing the wrong thing right now.

i don't think i'm being fair to the both of them. aku paham perasaan suka org tp org tu suka org lain, and i really don't wanna make anyone else feel that way. :(