Monday, July 25, 2011

cubaan | 2

semalam batuk mengokol teruk lepas makan ubat selsema.
tapi aku macam malas nak amik port,
so i pested my daddy the whole day nak masak bubur durian.
papa just cakap "batuk mengokol lagi nak bantai durian."
tapi last2 bagi jugak aku makan. muahahahah
so today, batuk sangattttttlah teruk tapi aku bersyukur.
sakit tu kan penyembuh dosa2 kecil. :)



errr, kat post sebelum ni aku ada cakap nak lupakan someone kan?
pastu hari ni orang tu boleh pulak tegur aku.
what whattttt?
cubaan besar ni. heheh :D
tapi feeling aku macam dah hilang separuh,
what should i do?




sorry, takleh taip bebetul hari ni.
hope you guys have a good day,
dan jgn makan durian kecuali kau org betul2 sihat. :)

2 comments:

junior_sysco said...

standard la cubaan camtu, makin nk lupa, makin dekat dia dtg.. redha je la.. haha

aku sihat, mkn durian.. haha

Atiqah Shaharudin said...

oh my, sai. dah lama gila x nampak u kt dunia maya. hehe

selamat makan durian bebeh :D