Saturday, July 23, 2011

cubaan

good morning hunny bunnies! amat jarang aku bangun pada waktu a.m. kan? ni semua hidung tersumbat punya pasal. takpelah, iols redha.


1) cubaan melupakan crush masih lagi berlangsung. caranya adalah dengan stop contact dia tak kiralah pakai medium apa. Facebook, phone, YM... bukan taknak kawan lagi but i doubt he'll feel differently about it. selama ni pun busy. dari aku duduk makan hati dengan dia baik aku be happy with other things sampailah aku boleh lupa perasaan sayur ni, baru aku kacau dia balik. hehe. 


btw sayang-sayangku, saya dah off chat Facebook ya. cewah bajet artis. but seriously, i was never that good at having conversations with people. biasanya aku akan reply with half a heart kecuali ada something that's really worth talking about. kalau takat cakap "hai, buat apa je cuti ni" and stuff memang aku blur-blur jelah. paling tak boleh belah kalau aku wrecked my brains to ask someone something and orang tu jawab, tapi disertakan dengan word "kenapa?" memang aku turned off teruslah nak sambung borak. yang kau tegur aku kat chat tu kenapa kalau setiap conversation selepas tu kau tanya kenapa? okay, inception much. dan aku juga dah tersasar jauh dari topik cubaan ni.





2) hari tu mama ada bagi aku satu set eyeshadow, ada aku cerita tak? takde? oh, ok. macam ni. aku dah lama pest mama supaya belikan satu. bukan apa, aku kalau tengok katalog je mesti menggedik nak tu nak ni, sebab nampak cantik. bukan nak sangat pakai pun. tapi last2 mama bagilah jugak. aku memanglah happy, tapi dilema kebiasaan aku pasal ni adalah: bila baru boleh pakai benda ni? oleh kerana taknak membazir, aku pakai taruk je tiap kali nak keluar rumah. tak kiralah nak pi pasar malam Mydin ke nak pi bank ke. muahahaha. taknak membazir punya pasal. lepastu ya Allah, aku ni bengong gila tak reti pakai. maka ini adalah antara percubaan memakai eyeshadow:


ok abaikan pose yang menggelabah tu. memandai aku je fuse colour biru dengan gold! sebab tudung biru tapi baju cokelat. hahahahaha apakah -___-" mesti tak pernah orang buat pelik macam aku. cis. aku memang jarang pakai tudung sama colour dengan baju. malas iron punya pasal. hmmmm, maka, inilah cubaan saya pakai eyeshadow. muahahah.



ok lah, cubaan yang ketiga adalah hidungku meleleh hingus tak berhenti dari tadi. COBAAN. sekian, rakan2 comelku. :D

2 comments:

RtaiN said...

okeh, aku suka shawl ko <3 n personally, aku lgi ske tgk eyeshadow kaler lain2 dri kaler 1 tone yg sama je :P okeh kepelikan.

Atiqah Shaharudin said...

yeke.. rtain, ajarlah aku cemana nak pakai! hihi