Friday, July 29, 2011

don't take what isn't yours.

eeeeeiii tengahari2 buta dah buat aku meroyan.
alkisah, semalam mama beli mini cheesetart banyak2.
semua orang pun melantak lah bagai nak gila kan.
then malam semalam aku amek 4 ketul, letak dlm peti ais.
pastu termain pokemon lama la pulak sampai pukul 4 pagi.
sepanjang time bermain tu ada gak la terpikir nak turun makan.
tapi last2 pikir, esok jelah.

.....

then hari ni, mama bising2 suruh basuh pinggan.
aku pun turun la dengan muka tahi sbb beauty sleep dikacau.
masa tgh cuci2 tu, nampak mangkuk cheesetart aku dah kat rak pinggan.
what the hell....
bukak peti ais, memang dah sadaqallahulazim.
menyirappppppp.
memang aku letak cheesetart tu dlm peti ais utk bagi korang makan kan..
memang makanan aku semuanya makanan kau orang kan..
memang aku sejukkan cheesetart tu untuk korang kan..
aku tak makan pun takpe..


lahanat.


memang selalu la jadi benda ni kat rumah.
apa2 yg letak dalam peti ais tu memang tiba2 jadi hakmilik bersama.
kalau cokelat aku makan separuh letak dalam tu,
memang esok tinggal satu bar je.
a'ah, kan duit bersama kan beli cokelat tu...


puii.

*************************

benda ni pernah jadi masa aku kat rumah sewa seksyen 2.
motif tak, kat rumah sewa pun jadi?
aku ingat family je berani buat gitu. cis.

alkisah, aku beli big apple satu kotak besaq sbb nak belanja rakan2.
tapi dua ketul dalam tu aku nak bagi keesokan harinya.
so malam tu aku letaklah kat ruang tamu.
the next day, aku terlupa pasal donut tu.
maka on the third day barulah aku teringat.
bila nak ambik, tengok tinggal kotak je????

nyam nyam donut free rasa dia mcm extra sedaplah.

apehal tah buruk perangai sangat bebudak rumah sewa ni.
dahlah semuanya tak dikenali.
makanan kau org dlm peti ais tu aku tak penah amik tau!
walaupun sesekali tergoda jugak tengok. cis.
cuna cakap kalau letak makanan kat ruang tamu mmg dorg ingat
makanan tu untuk dorang.
ewah2 takkanlah tak reti nak tanya dulu siapa punya.
sampai sekarang aku bengang pasal benda tu.
and sampai sekarang aku tak dapat belanja lagi kawan aku tu T___T



babes, awas okay.
harta benda aku kau jangan sesuka hati ambik
kecuali
kau mintak kebenaran atau 
aku sendiri cakap "kalau nak ambik je."
selain tu wa pantang betul!

2 comments:

panda putih said...

menyirap kot org yang cmtu.. kat hostel pun sme. simpan lam peti sosej baru je beli, egt esok pg leh breakfast, tp tgk2 dah xde.. kureng asam boi gila spe yang amik tu. adoi

Atiqah Shaharudin said...

amboi, itu lagi siot dell! hahah. aku xsuka la, lg2 bila org x brape kenal yg buat gitu. ;(