Wednesday, July 20, 2011

abang sweet or jejaka macho?

sorang tembam, sorang sasa ada muscle.
sorang comel, sorang kacak.
sorang sederhana, sorang berduit.
sorang manja, sorang matured.

siapa-siapa yang otak dia well-functioned, memang confirm la akan pilih jejaka macho kan. semua dia ada. rupa, duit, kereta, body ketak. damn, macam jejaka impian! semua complete! baik pulak tu.
.
.
.
.
.
.
.
i've made my mind up.


buat masa ni, kalau dua-dua duduk depan aku and mintak aku pilih yang mana, confirm aku pusing belakang, lari balik rumah dan kurung diri dalam bilik seminggu.
tapi... menyayangi bukan bermaksud ingin memiliki. sometimes aku prefer tengok orang tu happy dari jauh.

walaupun jejaka macho tu kacak, adakah dia akan menangis untuk aku?
walaupun jejaka macho tu berduit, adakah dia sanggup makan roti kosong dengan aku?
walaupun jejaka macho tu berkereta, adakah dia akan bawa aku pusing KL semata-mata untuk pujuk aku?
walaupun jejaka macho tu matang, adakah dia akan tolerate perangai aku yang macam budak-budak?


semua tu belum pasti dengan jejaka macho, tapi dengan abang sweet, semua tu aku dah dapat
what more could i ask for?
lagipun deep in my heart (memang paling deep la sebab punya lama aku operate hati aku) aku tau jejaka macho sayang aku macam adik dia je. mungkin.

maaf, sebab menjadi seseorang yang sangat selfish dan tak berguna sebab suka seorang dan taknak melepaskan seorang lagi.
kalau aku kat tempat abang sweet, i'll know that this is fucking unfair.

so, i'm letting go. :)

4 comments:

AiN said...

saya pnye crush tu termasuk dlm gol abg macho. childish sikit kena marah. tak best, tak best. :( nak abg sweet jugak! hehe!

Atiqah Shaharudin said...

crush saya pon sama. :(

aloh ain, abang sweet saya banyak kekurangan, dia annoying, sometimes not as sweet as you think.

tapi i pikir, i lagi rela pilih someone yg i dah tau baik buruk dia dari someone yg i tau baik dia je. hihi

RtaiN said...

aku dah ada bad experience dgn lelaki macho ni. bukan nk kata semua jejaka macho ni hanya macho di luaran tpi dalaman hampeh, but most of them are.

plus, it's better to have someone yang kite taw mmg akan jaga kita kaw2 punya.

kepada abg sweet, life is unfair, nk wat camne kn :/

Atiqah Shaharudin said...

dgn ifie ke yg? dia tu mmg macho tapi sayang, cacat otak sikit. ex aku dulu pon sama kot. hihi

i'm trying my best to make it up to my abg sweet. sobs