Wednesday, May 11, 2011

misi duduk rumah.

hello sweet readers! i only got to realize that my followers dah bertambah. so, thank you aj and ira marhe for following this trashy blog. i read your blogs, kevavommm meletups kot. kalau blog aku ni, takat jadi pokok hiasan tepi jalan jelah. haha.

anyway, cuti kali ni terasa saaaaaaangat lama. shite! sedangkan cuti sebulan lebih dulu pun aku dah terkontang-kanting tak sedap bontot duduk rumah. inikan ompek bulan. umang aiiiiii~ nak buek hapo kek umah nih? buek mengabihkan boreh yo la~ haha. aku dah rindu classmates aku dan suasana makan reramai kat candles. sebab semester ni baru pindah seksyen 17 kan, so baru dapat can nak hang out banyak2 dgn kau orang. : )


tu, tu yg paling annoying tu. : D

back to holidays, saya sedang mencari idea macamana nak menghabiskan masa 4 bulan ni. saya taknak kerja. haha gila tak? actually aku terlalu malu untuk kerja yg memerlukan komunikasi sesama manusia. then again, kerja apa yg TAK memerlukan komunikasi dgn manusia? kerja di dunia cyber la, which is something i suck, so much. : P


so, firstly, saya nak melukis baaaaaanyak-banyak! ada satu sketch book, baru guna dua pages. ya, saya tahu drawings saya sucky jugak. tapi i dunno, i love drawing (when i am not bundled with assignments and ronggeng sessions, la. haha). 

ini naim dalam imaginasi saya. haha.


and also, (this is so embarrassing) i wanna lose some goddamned weights! aku sangat culture shock masa tengok gambar zaman sekolah dulu. nampak sangat skarang dah mengembang macam belon. shah alam, i blame you! haha. anyway, nak kurus kena ada motivasi. my motivation is mr. crush, hope you like me when i'm skinneh. hahahaha mampusla, takde maknanya nak skinny. 

you're just jealous cuz we're skinneh!

my mummy had unliterally shove some herbal tea down my throat these past few days. teh ini sangat kurang ajar; ia suka buat saya terbangun pukul 4 5 pagi dan lari kejar toilet. dah beberapa hari tidur aku terganggu, termasuklah hari ni. tu pasal boleh buang tebiat terbangun awal. T____T so, doakan saya supaya saya jadi cantik lepas membuang beberapa ketul lelemak menggeleber ni. tapi kau org jgn la expect too much. jgn cakap pape kalau aku balik shah alam nanti masih bersaiz triple XL. haha.



semalam boi call. dia cakap "temanlah i, i lonely." awww macam nak lempang-lempang je rasa sebab gedik gila. rela pulak tu call sampai habis credit. hahahaha eh faiz, awak tu pakai maxis, saya pakai celcom. tak payahlah call. buang duit nokk. btw rindu dia dan gelagat annoying dia. haha. and when i say annoying, you seriously HAVE NO IDEA.



so to my lovelies, take care dan jangan makan bebanyak. yang masih kat shah alam tu baliklah cepat sebelum anda dilanda obesiti. haha. miss you guys, contact saya selalu, sayang awak banyak2!
xoxo


2 comments:

dydy midnite said...

jom sesama la kita kurus..leh chantek bersama gitew.hehe

Atiqah Shaharudin said...

weee dydy memang dah chantek~ haha