Wednesday, November 3, 2010

scared

i mean literally scared.
area rumah aku black out tiba2 around 1.30 am td,
and bilik gelap. aku tak dpt belajar.
cunak and khai pun dah tidur so aku tataw nak pnjm lighter dr sape
cuz nak nyalakan lilin.
nasib baik akak bilik depan ada.

then zu text and ajak makan roti canai.
aku pegila siap2 and bila aku jenguk kat bwh,
aku nmpk ade org mcm berkeliaran.
tp ade kete zu kat bwh so aku relax jelah,
lagipun aku ingt org tu jejiran.

then bila jumpa akak due org kat bwh, baru dorg ckp
laki tu nmpk suspicious.
akak due org nh nmpk ade org naik motor buat something kt kotak letrik tu td.
so dorg suspek mamat yg bkeliaran tu.
aku pun dah jadi takut sbb sumpah suspicious.

pegi makan dgn zu, bila sampai rumah,
aku mintak zu tolong tunggu skejap.
then cpt2 lari masuk rumah and kunci pintu.
and still scared until now. :'(

No comments: