Monday, September 20, 2010

it's my raya

dua minggu duduk rumah, dua minggu la tidak online.

last online masa 2nd day raya kat rumah pak teh.

tu pun utk tengok gamba2 masa buka puasa reramai tu je.



balik shah alam dgn harapan suci utk upload gambar raya dan bukak blog+facebook yg dah bersawang,

wimax pulak kena potong.

thanks la pakcik wimax, you rock!


raya kat sungai buloh tahun nh kurang meriah sikit.

sbb anak2 kecil ramai yg balik kampung belah ibu mereka.

kesian zarith sesorang.





raya kat pilah mmg sgt meletup!

aku mmg rindu dgr suara makcu and makteh and makcik and maklang and makbung berceloteh dan gelak2.

mama aku biasanya gelak sopan2 je. haha

malam tu, aku dgn mama tertidur awal.

tp tak pasal2 terkejut sbb abg pendi bwk konco2 main mercun bola kt blkg rumah.

dahla tgh2 malam!

rupanya abg pendi beli mercun bola sekampit T_____T


second day of raya, kitorg poyo2 pakai baju raya semua,

pastu pegi bahau makan pizza kat pizza hut.

lepastu pegi kedai sebelah, borong baju2 murah.

lepastu pegi upwell, jumpa raksasa marrybrown and tangkap gambar.

lepastu mama bebel sbb kitorg tak pegi jenjalan raya pun. :D



i always dread the time i have to leave pilah.

dia punya peace and quiet tu mmg takde kat tempat lain.

and sedare mare aku pun mmg kau takkan jumpa kat tempat lain. :)


sbb makcu, semua org dah kenal sape ungku.

relax je die cite dpn mama. :D

makcu nh stalk facebook org jugak rupenye.

"ata, sape kwn ata tu yg pakai serban and ade jambang tu? makcu tengok alim je budaknya."

(padahal ungku pakai snowcap time tu) :D



then, hari khamis 5th day of raya pulak,

aku beraya kat kajang dgn lelem2 tersayang aku.

mmg terkejut gak la satu batch ada, pdhl kitorg plan nak gi rumah ean je. huhu

ean, good luck there! and take care, we're gonna miss you lots my dear :')






boleh tak boleh tak kalau aku taknak balik shah alam?

kalau balik pun, BUKAN utk belajar dan pergi kelas?


*ha tengok, aku dah ponteng kelas pertama aku utk minggu ini. :D

No comments: