Thursday, September 23, 2010

ini hari suwey.

firstly, aku tak tidur langsung since malam smlm gara2 ikut ayai main pool kat subang and ended up at an old friend's house, watching them playing monopoly till 6.30 am in the morning, then terus straight pergi test BEL. it was totally sucky. aku tak nampak future aku dgn BEL tu.

secondly, on the way balik rumah sewa dgn kye, we had the accident - where we suffered some injuries and i got an MC and i had to skip my test and my KESAT.

and thirdly~ i LOST MY PURSE at MidValley. aku mmg dah redha sgt dah ketika ini. esok aku just nak pergi buat report and re-make the Bank Islam card and other sh!t and then i'm done.

bila pikir2 balik, aku rasa nh Tuhan bg balasan utk dosa2 aku hari nh la. eksiden tu, mesti sbb hari nh tak sempat semayang subuh. and for the purse incident, sbb aku tak amanah, aku guna duit membe aku sbb aku tgh takde duit, and aku tak mintak izin pun kat membe aku tu.

aku kena tulis benda nh supaya jadi reminder utk aku jgn suka2 hati buat dosa. balasan tu mmg kejap je kena. huuuuu. and segan2 cemana pun aku, aku kena jugak cerita supaya korg tak jadi cam aku okeh?

gosh, aku nak tidur dan aku doa hari esok lebih baik dari hari ini.

3 comments:

gEeHa said...

jadikan sume 2 sbg pengajarn utk ko,aku & org2 lain yg bca blog ni. :)

UngkurakTaro said...

alhamdulillah Allah bg balasan kan...
drpd di tutup pintu hati..NAUZUBILLAH!

papepon ade hikmah di sebalik ape yg jd..
be strong kay syg~
:) :*

Atiqah Shaharudin said...

thanks darlings~ :)