Saturday, August 6, 2011

bestfriends are like a four-leaf clover, right?

hahahahaha the sweetest day of my life.
dah beberapa jam chatting dekat skype dgn manusia2 ni,
and still chatting.

alkisah, aku terlambat join mereka di skype walaupun telah berjanji.
maka aku telah dihanjengkan uols!
menangis tengok wajah bunga matahari aku di skype!

ni tak tengok lagi dari point-of-view aku. ada 5 gambar lahanat ni uols!


lepastu masa di skype,
boleh pulak manusia2 ni banyak sgt buat typo.
harussslah dihanjengkan kembali oleh iols.
gedik jadi gedih, topik jadi topok (this one's my favourite), la jadi laj...
surit lah, ongong lah..
berguling2 aku tergelak sambil membahan wanita2 veteran ini.
last2 aku kena sabotaj,
gamba bunga matahari aku telah dihanjengkan menjadi DP semua orang!


tengok berderet-deret gambar durjana tu.

dan aku rasa esok macam makin bertambah je bilangan syaiton ni.
ahahahah.

papehal pun, kau org dah buat aku gelak gila2 the whole night.
lagipun bestfriend adalah seseorang yg aku klasifikasikan sebagai
seseorang yg boleh membahan aku tanpa aku sakit hati.
ni kalau org lain yg buat ni memang lappy aku dah mendarat di kepala mereka.
so, consider you guys as lucky!

and i'm also lucky sbb dapat kawan hawau mcm korang.
hehe love you guys!


No comments: