Friday, December 10, 2010

10th of December

hari ni tangan melecet pusing stereng. aku pusing track tu dr 7.15 am sampai 9.15 am. rasanya lebih 10 kali kot. -____-"'

pagi tadi bangun lambat - pukul 6.40 am. ni sume gara2 tetiba saiko takut duk bilik sengsorang. mulalah jenjalan keliling rumah tengok org tidur and bukak je lampu bilik. last2 tidur pukul 5 suku. ahha. pepagi ungku kesayangan dah call bagitau result -

and i got 3.54. ya, saya bersyukur sbb sem ni banyak sgt buat benda lagha dan sgt kurang belajar. sedikit not satisfied sbb mama suruh target 3.8++, but then, mama say congrats jugak tadi and suruh strive lg sem dpn. :)

then came the one-in-a-million question: "kau nak apa?"

wee melompat2 aku. eventhough tak sure mama akan bagi ke tak, aku cakap either a camera or a guitar. tp kalau tak dpt, it's okay mom! :)

tahniah anda2 yg lain sbb results ok! yg results kurang ok tu takpe, kita cuba lagi next sem ok? dan lagi dan lagi sampai kita graduate :)

malam ni ada pasar malam, yeay! perut aku berbunyi2 riang sbb tak makan dr pagi. kes malas masak. :D



*lama jugak tak update, sbb duduk rumah kak niza hari2 baca komik. sugoiii! :D

1 comment:

Anonymous said...

,yup belajar rajin2 naikkan rank universiti kita yg jatuh dek kerana meno ska kutip bdk result cukup makan masuk IPT

SELEPAS PTK