Saturday, December 18, 2010

mindset

"kubur lain-lain."

aku just nak cakap, tolong jgn guna ayat ni depan aku.
ini menunjukkan betapa defensive-nya kau.
kenapa still nak buat benda yg kau dah tahu salah?

and by the way.
memanglah kubur kita lain-lain.
tapi boleh ke bila kau mati, kau korek lubang kubur sendiri?
boleh ke kau mandikan mayat kau sendiri?
ingat sikit, kat dunia ni kita akan sentiasa perlukan pertolongan org lain.
even nasihat pun.
sbb tu bila org nasihat, kau jgn bagi ayat tu.

~peace~

2 comments:

Nurana said...

nek!haha..rilek r ea..:)

RieNa said...

ustaz acik pesan, kalau ada org jwb mcm tu kalau kita nasihat, ckp dgn dia :

"aku takut kubor ko dekat dgn kubor aku, lps tu aku kena dgr ko terjerit2 menangis2 bila kena seksa. aku tak nak terganggu dgn jeritan ko."

ok,lps ni bleh jwb camtu.